Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Odwiedź nas:

Jesteśmy na stronach:

fashionavenue.pl na Allegro fashionavenue.pl na Facebook Zapraszam na nasz profil na Facebook fashionavenue.pl na Google+ Zapraszam na naszą stronę na Google+ fashionavenue.pl na Blogger Zapraszam do zapoznania się z naszym blogiem na Blogger
fashionavenue.pl na Pinterest Zapraszam na naszą stronę w serwisie Pinterest fashionavenue.pl na Twitter Zapraszam do na naszą stroną na Twitterze fashionavenue.pl na MySpace Zapraszam na naszą stronę w serwisie MySpace fashionavenue.pl na LiveJournal Zapraszamu na nasz profil w serwisie LiveJournal.com
fashionavenue.pl na Flickr Zapraszam na nasza stronę w serwisie Flickr fashionavenue.pl na Polyvore Zapraszam na nasza strone w serwisie POLYVORE fashionavenue.pl na VKontakte Zapraszam na naszą stronę w serwisie VKontakte fashionavenue.pl na Instagram Zapraszam na nasz profil na Instagram

 

Produkt dnia






Kurtka damska BUFKI Kurtka damska BUFKI 49,99 zł 79,99 zł

Kurtka damska BUFKI Kurtka damska BUFKI 49,99 zł 79,99 zł

Kurtka damska LUXUSOWA Bufki Kurtka damska LUXUSOWA Bufki 59,99 zł 79,99 zł

Kurtka damska LUXUSOWA Bufki Kurtka damska LUXUSOWA Bufki 59,99 zł 79,99 zł

Kurtka damska LUXUSOWA Bufki Kurtka damska LUXUSOWA Bufki 59,99 zł 79,99 zł


Waluty

Translate

 

Wymiany Zwroty Reklamacje

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.


Wymiany:


Jeśli okaże się, że dobraliśmy nieodpowiedni rozmiar, można towar wymienić (o ile jest dostępny) na inny rozmiar lub model.

Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Aby wymienić towar należy odesłać go na adres:
FASHIONAVENUE.PL Magdalena Zięba
ul. Piękna 3
08-450 ŁASKARZEW
wraz z dołączonym w przesyłce wypełnionym formularzem wymiany:

FORMULARZ WYMIANY TOWARU     (dokument PDF)     (dokument JPG)

Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

- swój login ze sklepu lub numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- model, rozmiar oraz kolor towaru na wymianę

TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU

W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący.
Koszty przesyłki do kupującego to 15 zł, koszt ten należy uregulować na konto firmowe:
ING Bank Śląski: 06 1050 1520 1000 0090 6482 6192
Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka.

Uwaga! Wymianie podlegają wyłącznie towary fabrycznie nowe i nieużywane.

Uprzejmie informujemy, że wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) przez Klienta dostępny na magazynie.
Wymiana trwa do 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki.

Uwaga! Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.

Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

Aby uzyskać informacje na temat wymiany prosimy o kontakt z Działem
Wymian/Zwrotów/Reklamacji pod nr tel.  +48723249101.

 

Adres do wysyłki (Reklamacje Zwroty Wymiany):

FASHIONAVENUE.PL Magdalena Zięba
ul. PIĘKNA 3
08-450 ŁASKARZEW

 

Odstąpienie od Umowy sprzedaży / Zwrot towaru
  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
    Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
    Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
  10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU     (dokument PDF)     (dokument JPG)

Koszt odesłania produktu ponosi kupujący.

Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 


Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

Wyślij nam pisemne oświadczenie według szablonu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Wraz z oświadczeniem możesz od razu przesłać zakupiony produkt (możesz go także zwrócić osobno). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

Adres do wysyłki:

FASHIONAVENUE.PL Magdalena Zięba
ul. PIĘKNA 3
08-450 ŁASKARZEW


Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki mają Państwo możliwość sprawdź, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48723249101.

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
  a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
    Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
  b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
    Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
  3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
  5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
  6. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
  7. Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę Formularza reklamacji: Formularz reklamacji.
  8. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres fashionavenue@fashionavenue.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: fashionavenue@fashionavenue.pl lub telefonicznie: +48723249101. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Adres do wysyłki:

FASHIONAVENUE.PL Magdalena Zięba
ul. PIĘKNA 3
08-450 ŁASKARZEW

* FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU     (dokument PDF)     (dokument JPG) 

 

WZORY DRUKÓW JAKIE NALEŻY WYPELNIĆ I ODESŁAC Z TOWAREM:

* ZWROT TOWARU   (dokument PDF) (dokument JPG)

* REKLAMACJA TOWARU  (dokument PDF)  (dokument JPG)

FORMULARZ WYMIANY TOWARU     (dokument PDF)     (dokument JPG)

 

 

fashionavenue.pl na Allegro fashionavenue.pl na Facebook Zapraszam na nasz profil na Facebook fashionavenue.pl na Google+ Zapraszam na naszą stronę na Google+ fashionavenue.pl na Blogger Zapraszam do zapoznania się z naszym blogiem na Blogger fashionavenue.pl na Tumblr Zapraszam na naszą stronę w serwisie Tumblr fashionavenue.pl na Pinterest Zapraszam na naszą stronę w serwisie Pinterest fashionavenue.pl na Twitter Zapraszam do na naszą stroną na Twitterze fashionavenue.pl na MySpace Zapraszam na naszą stronę w serwisie MySpace fashionavenue.pl na LiveJournal Zapraszamu na nasz profil w serwisie LiveJournal.com fashionavenue.pl na Flickr Zapraszam na nasza stronę w serwisie Flickr fashionavenue.pl na Instagram Zapraszam na nasz profil na LinkedIn fashionavenue.pl na VKontakte Zapraszam na naszą stronę w serwisie VKontakte fashionavenue.pl na Zszywka Zapraszam na naszą stronę w serwisie ZSZYWKA fashionavenue.pl na Instagram Zapraszam na nasz profil na Instagram fashionavenue.pl na WANELO Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony w serwisie WANELO BLOG FASHIONAVENUE.PL BLOG SKLEPU FASHIONAVENUE.PL fashionavenue.pl na PhotoBucket Zapraszam na naszą stronę w serwisie PhotuBucket fashionavenue.pl na Polyvore Zapraszam na nasza strone w serwisie POLYVORE


Większość przedmiotów kupionych w sklepie FASHIONAVENUE.PL możesz zwrócić. Poinformuj sprzedającego, o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru.
Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien wypłacić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania przez niego towaru.

 

Kurtki Płaszcze Damskie na Wiosnę Lato Jesień Zimę w sklepie FASHIONAVENUE.PL

Click Shop | Hosting home.pl